Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Назва: Управління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства» (на прикладі ТОВ «Горобина»)
Інші назви: Management of assortment policy of the alcoholic beverage enterprise (on the example of "Gorobina")
Автори: Рощупкіна, А.М.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: асортиментна політика
управління
лікеро-горілчана продукція
алкогольний ринок
метод Маркон
програма заходів
assortment policy
management
alcoholic beverages
alcohol market
Marcon method
program of events
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано асортимент продукції ТОВ «Горобина» на основі методу Маркон. На основі проведеного аналізу розроблено заходи з управління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства ТОВ «Горобина». Обгрунтовано доцільність розширення асортиментного ряду позицій, що користуються високим попитом, розроблено заходи зі стимулювання збуту продукції, що має середні обсяги продажу та вилучити з асортименту продукти, що мають проблеми зі збутом
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.