Управління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства» (на прикладі ТОВ «Горобина»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проаналізовано асортимент продукції ТОВ «Горобина» на основі методу Маркон. На основі проведеного аналізу розроблено заходи з управління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства ТОВ «Горобина». Обгрунтовано доцільність розширення асортиментного ряду позицій, що користуються високим попитом, розроблено заходи зі стимулювання збуту продукції, що має середні обсяги продажу та вилучити з асортименту продукти, що мають проблеми зі збутом

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються