Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Title: Управління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства» (на прикладі ТОВ «Горобина»)
Other Titles: Management of assortment policy of the alcoholic beverage enterprise (on the example of "Gorobina")
Authors: Рощупкіна, А.М.
Issue Date: 2020
Keywords: асортиментна політика
управління
лікеро-горілчана продукція
алкогольний ринок
метод Маркон
програма заходів
assortment policy
management
alcoholic beverages
alcohol market
Marcon method
program of events
Abstract: Проаналізовано асортимент продукції ТОВ «Горобина» на основі методу Маркон. На основі проведеного аналізу розроблено заходи з управління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства ТОВ «Горобина». Обгрунтовано доцільність розширення асортиментного ряду позицій, що користуються високим попитом, розроблено заходи зі стимулювання збуту продукції, що має середні обсяги продажу та вилучити з асортименту продукти, що мають проблеми зі збутом
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.