Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРощупкіна, А.М.-
dc.date.accessioned2020-11-05T11:48:33Z-
dc.date.available2020-11-05T11:48:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764-
dc.description.abstractПроаналізовано асортимент продукції ТОВ «Горобина» на основі методу Маркон. На основі проведеного аналізу розроблено заходи з управління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства ТОВ «Горобина». Обгрунтовано доцільність розширення асортиментного ряду позицій, що користуються високим попитом, розроблено заходи зі стимулювання збуту продукції, що має середні обсяги продажу та вилучити з асортименту продукти, що мають проблеми зі збутомen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectасортиментна політикаen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectлікеро-горілчана продукціяen_US
dc.subjectалкогольний ринокen_US
dc.subjectметод Марконen_US
dc.subjectпрограма заходівen_US
dc.subjectassortment policyen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectalcoholic beveragesen_US
dc.subjectalcohol marketen_US
dc.subjectMarcon methoden_US
dc.subjectprogram of eventsen_US
dc.titleУправління асортиментною політикою лікеро-горілчаного підприємства» (на прикладі ТОВ «Горобина»)en_US
dc.title.alternativeManagement of assortment policy of the alcoholic beverage enterprise (on the example of "Gorobina")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.