Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11766
Назва: Управління маркетинговою діяльністю торгового підприємства (на прикладі ТОВ «РУШ»)
Інші назви: Management of marketing activities at the trading company (LLC "RUSH")
Автори: Селезень, А.А.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
бюджет маркетингу
ринок дрогері
роздрібна торгівля
marketing
marketing management
marketing budget
drugstore market
retail
Короткий огляд (реферат): The work deals with the theoretical aspects the management of marketing activity of the enterprise, in particular the essence of management of marketing activity is defined, methods of development of the marketing budget are studied. Author analysis external factors of influence on the drugstore market, financial position and marketing activities of the company "RUSH". The author introduced practical recommendations for improving the management of marketing activities of LLC "RUSH
The work deals with the theoretical aspects the management of marketing activity of the enterprise, in particular the essence of management of marketing activity is defined, methods of development of the marketing budget are studied. Author analysis external factors of influence on the drugstore market, financial position and marketing activities of the company "RUSH". The author introduced practical recommendations for improving the management of marketing activities of LLC "RUSH
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11766
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.