Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11767
Назва: Управління збутовою діяльністю ТОВ "Наш продукт плюс"
Інші назви: Management of the enterprise's sales activities
Автори: Суворова, А.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: збут
управління збутом
управління дебіторською заборгованістю
ринок заморожених напівфабрикатів України
sales
sales management
receivables management
the market of frozen semi - finished products of Ukraine
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю, зокрема вивчено методи та функції збутової діяльності, способи оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано ринок заморожених напівфабрикатів України за методикою PEST – аналізу, встановлено його найбільш впливові фактори. Запропоновано заходи з удосконалення управління збутовою діяльністю ТОВ "Наш продукт плюс", зокрема щодо скорочення дебіторської заборгованості; реалізації продукції через новий канал збуту; участі у виставці у форматі В2В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11767
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.