Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуворова, А.О.-
dc.date.accessioned2020-11-05T12:18:08Z-
dc.date.available2020-11-05T12:18:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11767-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю, зокрема вивчено методи та функції збутової діяльності, способи оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано ринок заморожених напівфабрикатів України за методикою PEST – аналізу, встановлено його найбільш впливові фактори. Запропоновано заходи з удосконалення управління збутовою діяльністю ТОВ "Наш продукт плюс", зокрема щодо скорочення дебіторської заборгованості; реалізації продукції через новий канал збуту; участі у виставці у форматі В2В.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectуправління збутомen_US
dc.subjectуправління дебіторською заборгованістюen_US
dc.subjectринок заморожених напівфабрикатів Україниen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectsales managementen_US
dc.subjectreceivables managementen_US
dc.subjectthe market of frozen semi - finished products of Ukraineen_US
dc.titleУправління збутовою діяльністю ТОВ "Наш продукт плюс"en_US
dc.title.alternativeManagement of the enterprise's sales activitiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.