Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768
Title: Управління маркетингової діяльності
Other Titles: Management of marketing activities
Authors: Сусленко, Ю.М.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
управління маркетингом
концепція маркетингу
принципи маркетингу
ребрендинг
marketing
marketing management
marketing concept
marketing principles
rebranding
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою організацією та її особливості для підприємств ринку. Проаналізовано фінансову та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів». Запропоновано провести заходи щодо удосконалення управління маркетинговою діяльності ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів», а саме реорганізація відділу маркетингу та покращення конкурентних позицій шляхом аналізу життєвого циклу товарів та внесення рекомендацій щодо їх подальшого існування
The paper considers the theoretical aspects of marketing organization management and its features for market enterprises. The financial and marketing activities of the LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant» are analyzed. It is proposed to take measures to improve the management of marketing activities of LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant», namely the reorganization of the marketing department and the improvement of competitive positions by analyzing the life cycle of goods and making recommendations for their continued existence.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сусленко Ю.М. Кваліфікаційна робота.pdf573,02 kBAdobe PDFView/Open
Сусленко Ю.М. Реферат.pdf666,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.