Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768
Title: | Управління маркетингової діяльності |
Other Titles: | Management of marketing activities |
Authors: | Сусленко, Ю.М. |
Issue Date: | 2020 |
Keywords: | маркетинг управління маркетингом концепція маркетингу принципи маркетингу ребрендинг marketing marketing management marketing concept marketing principles rebranding |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою організацією та її особливості для підприємств ринку.
Проаналізовано фінансову та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів».
Запропоновано провести заходи щодо удосконалення управління маркетинговою діяльності ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів», а саме реорганізація відділу маркетингу та покращення конкурентних позицій шляхом аналізу життєвого циклу товарів та внесення рекомендацій щодо їх подальшого існування The paper considers the theoretical aspects of marketing organization management and its features for market enterprises. The financial and marketing activities of the LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant» are analyzed. It is proposed to take measures to improve the management of marketing activities of LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant», namely the reorganization of the marketing department and the improvement of competitive positions by analyzing the life cycle of goods and making recommendations for their continued existence. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768 |
Appears in Collections: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сусленко Ю.М. Кваліфікаційна робота.pdf | 573,02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Сусленко Ю.М. Реферат.pdf | 666,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.