Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768
Назва: Управління маркетингової діяльності
Інші назви: Management of marketing activities
Автори: Сусленко, Ю.М.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
управління маркетингом
концепція маркетингу
принципи маркетингу
ребрендинг
marketing
marketing management
marketing concept
marketing principles
rebranding
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою організацією та її особливості для підприємств ринку. Проаналізовано фінансову та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів». Запропоновано провести заходи щодо удосконалення управління маркетинговою діяльності ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів», а саме реорганізація відділу маркетингу та покращення конкурентних позицій шляхом аналізу життєвого циклу товарів та внесення рекомендацій щодо їх подальшого існування
The paper considers the theoretical aspects of marketing organization management and its features for market enterprises. The financial and marketing activities of the LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant» are analyzed. It is proposed to take measures to improve the management of marketing activities of LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant», namely the reorganization of the marketing department and the improvement of competitive positions by analyzing the life cycle of goods and making recommendations for their continued existence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.