Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСусленко, Ю.М.-
dc.date.accessioned2020-11-05T12:21:52Z-
dc.date.available2020-11-05T12:21:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11768-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою організацією та її особливості для підприємств ринку. Проаналізовано фінансову та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів». Запропоновано провести заходи щодо удосконалення управління маркетинговою діяльності ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів», а саме реорганізація відділу маркетингу та покращення конкурентних позицій шляхом аналізу життєвого циклу товарів та внесення рекомендацій щодо їх подальшого існуванняen_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of marketing organization management and its features for market enterprises. The financial and marketing activities of the LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant» are analyzed. It is proposed to take measures to improve the management of marketing activities of LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant», namely the reorganization of the marketing department and the improvement of competitive positions by analyzing the life cycle of goods and making recommendations for their continued existence.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectконцепція маркетингуen_US
dc.subjectпринципи маркетингуen_US
dc.subjectребрендингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing concepten_US
dc.subjectmarketing principlesen_US
dc.subjectrebrandingen_US
dc.titleУправління маркетингової діяльностіen_US
dc.title.alternativeManagement of marketing activitiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.