Управління маркетингової діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою організацією та її особливості для підприємств ринку. Проаналізовано фінансову та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів». Запропоновано провести заходи щодо удосконалення управління маркетинговою діяльності ТОВ «Новокаховський завод плавлених сирів», а саме реорганізація відділу маркетингу та покращення конкурентних позицій шляхом аналізу життєвого циклу товарів та внесення рекомендацій щодо їх подальшого існування
The paper considers the theoretical aspects of marketing organization management and its features for market enterprises. The financial and marketing activities of the LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant» are analyzed. It is proposed to take measures to improve the management of marketing activities of LTD «Novokakhovka Processed Cheese Plant», namely the reorganization of the marketing department and the improvement of competitive positions by analyzing the life cycle of goods and making recommendations for their continued existence.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються