Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11769
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Management of marketing activities of the enterprise
Authors: Татарішвілі, М.Р.
Issue Date: 2020
Keywords: управління
підприємство
стратегія
маркетингова діяльність
management
enterprise
strategy
marketing activities
Abstract: Розглянуто сутність, функції та принципи маркетингової діяльності підприємства, методи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства, вплив конкурентної боротьби на формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад». Запропоновано основні можливості щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад»: ✓ створення власної роздрібної мережі; ✓ впровадження системи заходів стимулювання збуту; ✓ підвищення якості продукції; ✓ освоєння додаткових послуг; ✓ удосконалення маркетингової політики; ✓ розвиток інтернет-торгівлі; ✓ оновлення власного сайту
The essence, functions and principles of marketing activity of the enterprise, methods of estimation of efficiency of marketing activity of the enterprise, influence of competition on formation of marketing strategy of the enterprise are considered. The current state of marketing activity of LLC "Telecard-Device" is analyzed. main opportunities for improving the efficiency of LLC "Telecard-Device" are offered: ✓ creation of own retail network; ✓ introduction of a system of sales promotion measures; ✓ improving product quality; ✓ development of additional services; ✓ improving marketing policy; ✓ development of Internet trade; ✓ update your own site
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11769
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.