Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11771
Назва: Комунікаційна політика як основа ефективної діяльності банку
Інші назви: Communication policy as a basis for effective operation of the bank
Автори: Токар, М.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: комунікації
комунікаційна політика
банк
управління
ефективність
підвищення кваліфікації персоналу
communications
communication policy
bank
management
efficiency
staff training
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління зовнішніми комунікаціями банку. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та ефективність зовнішніх комунікацій банку «Південний». Запропоновано заходи з управління зовнішніми комунікаціями банку «Південний», що полягають у впровадженні дистанційної відео-верифікації клієнтів, та проведенні навчання персоналу навичкам оволодіння технологією відео верифікації та розвитку комунікативних здібностей.
The paper considers the theoretical aspects of the management of external communications of the bank. The financial and economic activity, business environment and efficiency of external communications of Pivdennyi Bank are analyzed. Measures to manage the external communications of Pivdennyi Bank are proposed, which consist in the introduction of remote video verification of clients, and training of staff in the skills of mastering the technology of video verification and development of communication skills
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11771
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Токар М.О. Кваліфікаційна робота.pdf553,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Токар М.О. Реферат.pdf580,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.