Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11771
Title: Комунікаційна політика як основа ефективної діяльності банку
Other Titles: Communication policy as a basis for effective operation of the bank
Authors: Токар, М.О.
Issue Date: 2020
Keywords: комунікації
комунікаційна політика
банк
управління
ефективність
підвищення кваліфікації персоналу
communications
communication policy
bank
management
efficiency
staff training
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління зовнішніми комунікаціями банку. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та ефективність зовнішніх комунікацій банку «Південний». Запропоновано заходи з управління зовнішніми комунікаціями банку «Південний», що полягають у впровадженні дистанційної відео-верифікації клієнтів, та проведенні навчання персоналу навичкам оволодіння технологією відео верифікації та розвитку комунікативних здібностей.
The paper considers the theoretical aspects of the management of external communications of the bank. The financial and economic activity, business environment and efficiency of external communications of Pivdennyi Bank are analyzed. Measures to manage the external communications of Pivdennyi Bank are proposed, which consist in the introduction of remote video verification of clients, and training of staff in the skills of mastering the technology of video verification and development of communication skills
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11771
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Токар М.О. Кваліфікаційна робота.pdf553,41 kBAdobe PDFView/Open
Токар М.О. Реферат.pdf580,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.