Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11787
Назва: Економічне обґрунтування проекту створення магазину з продажу косметичних засобів
Автори: Горкулич, І.А.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: торгівля
організаційно-правова форма
податки
стартові витрати
поточні витрати
прибуток
грошовий потік
рентабельність
ризик
trade
legal form
taxes
start-up costs
running costs
profit
cash flow
profitability
risk
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти відкриття власної справи у сфері реалізації косметичних засобів, умови організації та здійснення підприємницької діяльності. Проаналізовано тенденції розвитку підприємств торгівлі, попит та пропозиції на даному сегменті ринку, оцінка конкурентних переваг, стартові та поточні витрати на функціонування підприємства, прибуток від реалізації, показники економічної ефективності та виникнення можливих ризиків. Запропоновано створення магазину з продажу косметичних засобів в місті Одеси
The paper considers the theoretical aspects of starting your own business in the field of cosmetics, the conditions of organization and implementation of business activities. Trends in the development of trade enterprises, supply and demand in this market segment, assessment of competitive advantages, start-up and running costs of the enterprise, profit from sales, indicators of economic efficiency and the emergence of possible risks are analyzed. It is proposed to create a store selling cosmetics in the city of Odessa.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11787
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.