Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11792
Назва: Економічне обґрунтування проекту створення туристичного агентства
Інші назви: Economic justification of the project of creation a travel agency
Автори: Клинчева, А.М.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туристичне агентство
підприємство
туризм
конкуренція
стартові витрати
поточні витрати
ТОВ
прибуток
ефективність
ризики
travel agency
tourism
competition
start-up costs
running costs
LLC
profit
efficiency
risks
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспектиорганізації відкриття та функціонування туристичного агентства. Проаналізовано діяльність туристичних фірм в Україні в порівнянні з новоствореним проектом. Також зроблено аналіз доцільності відкриття туристичного агентства зі спеціалізацією на внутрішньому туризмі. Завдяки показникам економічної ефективності обґрунтовані результати реалізації проекту за 5 років. Запропоновано вкладення інвестицій у відкриття туристичного підприємства через прибутковий аналіз діяльності.
The work deals with the theoretical aspectsof the organization of the opening and functioning of a travel agency.The activity of travel companies in Ukrainewere analyzed with the newproject.An analysis of the feasibility of opening a travel agency was also done specializing in domestic tourism.According to performance indicators the results of the project were being substantiated for 5 years. It was suggested investing moneyin creation a travel agency because it would be profitable
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11792
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.