Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11797
Title: Економічне обґрунтування проекту відкриття вес ільного агентства
Other Titles: Economic justification of the project of opening a wedding agency
Authors: Маріненко, А.В.
Issue Date: 2020
Keywords: весільне агентство
проект
бізнес-ідея
ефективність
ризик
доцільність
Abstract: Розглянуто теоретичні аспекти обґрунтування створення весільного агентства в Україні; досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Укрвїні. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері весільного бізнесу у місті Одеса та визначені внутрішні конкурентні переваги створюваного агентства. Запропоновано заходи щодо мінімізації витрат на відкриття та подальше функціонування агентства. Розраховані такі економічні показники як: чистий приведений дохід; індекс прибутковості; термін окупності проекту; внутрішня норма доходності та точка беззбитковості. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації проекту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проекту та шляхи їх мінімізації
The work considers the theoretical aspects of creating a wedding agency and investigates the legal regulation of business in Ukraine. The author analyzed the competitive environment for the wedding business in the Odessa city and identified internal competitive advantages of the agency that is being created. The author proposed measures to minimize the cost of opening and further operation of the agency. Following economic indicators have been calculated: net present income; profitability index; project payback period; internal rate of return and break-even point. The feasibility study was performed, possible risks of project implementation and ways of their minimization were described
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11797
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.