Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11831
Назва: Управління бізнес-стійкістю підприємств на ринку хлібопродуктів
Інші назви: Management of business enterprises at the bread market
Автори: Кузнецова, І.О.
Балабаш, О.С.
Kuznetsova, I.
Balabash, O.
Бібліографічний опис: Кузнецова І. О. Управління бізнес-стійкістю підприємств на ринку хлібопродуктів: монографія / І. О. Кузнецова, О. С. Балабаш. – Харків: «Діса плюс», 2020. – 192 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Діса плюс
Ключові слова: процес управління
бізнес-стійкість
фінансова стійкість
хлібоприймальні підприємства
стійкість бізнес-процесів хлібоприймальних підприємств
індикатори стійкості
management process
business stability
financial stability
grain-receiving enterprises
stability of business processes of grain-receiving enterprises
indicators of stability
монографія
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні аспекти управління бізнес-стійкістю підприємств. Побудовано концептуальну модель управління бізнес-стійкістю, яка акцентує увагу на створенні унікальної цінності для споживачів та задоволенні його потреб. Конкретизовано складові бізнес-стійкості підприємства. Обґрунтовано перелік індикаторів для проведення оцінювання бізнес-стійкості підприємств на ринку хлібопродуктів; розроблено модель оцінювання бізнес-стійкості підприємств на ринку хлібопродуктів; удосконалено методи оцінювання стійкості бізнес-процесів та здібностей підприємств на ринку хлібопродуктів; формалізовано розрахунок комплексного показника бізнес-стійкості підприємств; проведено апробацію технології оцінювання бізнес-стійкості на хлібоприймальних підприємствах; розроблено інформаційну модель забезпечення бізнес-стійкості підприємств на ринку хлібопродуктів.
The theoretical aspects of business sustainability management are considered in the work enterprises. A conceptual model of business sustainability management is built, which focuses on creating unique value for consumers and meeting his needs. The components of business sustainability are specified enterprises. The list of indicators for evaluation is substantiated business stability of enterprises in the bakery market; developed a model assessment of business stability of enterprises in the bakery market; improved methods for assessing the sustainability of business processes and capabilities enterprises in the bakery market; formalized the calculation of the complex indicator of business stability of enterprises; the technology was tested assessment of business stability at grain-receiving enterprises; developed information model for ensuring business stability of enterprises in the market bakery products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11831
ISBN: 978-617-7927-28-9
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.