Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, І.О.-
dc.contributor.authorБалабаш, О.С.-
dc.contributor.authorKuznetsova, I.-
dc.contributor.authorBalabash, O.-
dc.date.accessioned2020-11-23T12:00:53Z-
dc.date.available2020-11-23T12:00:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКузнецова І. О. Управління бізнес-стійкістю підприємств на ринку хлібопродуктів: монографія / І. О. Кузнецова, О. С. Балабаш. – Харків: «Діса плюс», 2020. – 192 с.en_US
dc.identifier.isbn978-617-7927-28-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11831-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні аспекти управління бізнес-стійкістю підприємств. Побудовано концептуальну модель управління бізнес-стійкістю, яка акцентує увагу на створенні унікальної цінності для споживачів та задоволенні його потреб. Конкретизовано складові бізнес-стійкості підприємства. Обґрунтовано перелік індикаторів для проведення оцінювання бізнес-стійкості підприємств на ринку хлібопродуктів; розроблено модель оцінювання бізнес-стійкості підприємств на ринку хлібопродуктів; удосконалено методи оцінювання стійкості бізнес-процесів та здібностей підприємств на ринку хлібопродуктів; формалізовано розрахунок комплексного показника бізнес-стійкості підприємств; проведено апробацію технології оцінювання бізнес-стійкості на хлібоприймальних підприємствах; розроблено інформаційну модель забезпечення бізнес-стійкості підприємств на ринку хлібопродуктів.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of business sustainability management are considered in the work enterprises. A conceptual model of business sustainability management is built, which focuses on creating unique value for consumers and meeting his needs. The components of business sustainability are specified enterprises. The list of indicators for evaluation is substantiated business stability of enterprises in the bakery market; developed a model assessment of business stability of enterprises in the bakery market; improved methods for assessing the sustainability of business processes and capabilities enterprises in the bakery market; formalized the calculation of the complex indicator of business stability of enterprises; the technology was tested assessment of business stability at grain-receiving enterprises; developed information model for ensuring business stability of enterprises in the market bakery products.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДіса плюсen_US
dc.subjectпроцес управлінняen_US
dc.subjectбізнес-стійкістьen_US
dc.subjectфінансова стійкістьen_US
dc.subjectхлібоприймальні підприємстваen_US
dc.subjectстійкість бізнес-процесів хлібоприймальних підприємствen_US
dc.subjectіндикатори стійкостіen_US
dc.subjectmanagement processen_US
dc.subjectbusiness stabilityen_US
dc.subjectfinancial stabilityen_US
dc.subjectgrain-receiving enterprisesen_US
dc.subjectstability of business processes of grain-receiving enterprisesen_US
dc.subjectindicators of stabilityen_US
dc.subjectмонографіяen_US
dc.titleУправління бізнес-стійкістю підприємств на ринку хлібопродуктівen_US
dc.title.alternativeManagement of business enterprises at the bread marketen_US
dc.typeMonographen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.