Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11838
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасенко, М.І. | - |
dc.contributor.author | Маслова, К.І. | - |
dc.contributor.author | Tarasenko, M. | - |
dc.contributor.author | Maslova, K. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-24T11:21:48Z | - |
dc.date.available | 2020-11-24T11:21:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Тарасенко М. І. Принципи використання граматики при вивченні іноземних мов (англійської) / М. І. Тарасенко, К. І. Маслова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – 2020. – № 73. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11838 | - |
dc.description.abstract | У статті автор з наукової точки зору пояснює причини багатьох проблем, що виникають в процесі вивчення іноземних мов і пропонує переглянути і використовувати в практиці забуті методичні принципи. Екстріментально неодноразово підтверджувалося, що міцність запам'ятовування осмисленого матеріалу значно вище, ніж при запам'ятовуванні матеріалу неосмисленого, а тим більше безглуздого. Якісне оволодіння іноземною мовою неможливо без осмисленого сприйняття мовних засобів і усвідомлення граматичних явищ і зв'язків. Практика показує, що без опори на граматику вивчення іноземної мови триваліше і менш ефективно. Французький лінгвіст А. Сеше стверджував, що справжня психологія іноземної мови неможлива без методичної розробки системи граматики. При системному підході граматика вивчається не заради граматики як такої (хоча її пізнавальна функція очевидна), а для формування здатності користуватися мовними засобами в мові, в ході природного комунікативного процесу. Таким чином, вивчення граматики є засобом, а не метою навчання і являє собою найкоротший шлях до оволодіння здатністю мислення. Граматика, за висловом Ж. Мольєра, «велить навіть царями». Без намічених орієнтирів розібратися у великій кількості матеріалу практично неможливо. Через те так гостро стоїть питання розробки, відповідно до цієї проблеми, моделі глибокого аналізу навчального процесу з метою відбору для подальшого використання і опрацювання нових підходів і конкретних методик, спроможних допомогти у вивченні іноземної мови. Системою таких орієнтирів і є граматика. Відповідно до цих принципів в пасивний мінімум включаються найбільш поширені явища книжково-письмового стилю мови. Основним чинником, що обумовлює успіх навчання мовленнєвої діяльності та формування граматичних навичок, є вправи, бо у вправах, що моделюють діяльність, формуються, розвиваються і удосконалюються мовні навички та вміння. У процесі формування граматичних навичок викладати граматику треба захоплююче, жваво, цікаво, з використанням наочностей і схем, тому що вона повинна будити емоції. Коли людина здійснює практичні кроки для задоволення, удосконалення своїх знань, які спонукають її до активної діяльності, починає грати роль мотивів. Важливою складовою частиною єдиної системи є раціонально організований контроль, який забезпечує систематичний зворотний зв’язок, дозволяє будувати адаптивну програму навчання, своєчасно коригувати дії як викладачів, так і студентів. | en_US |
dc.description.abstract | In the article, the author explains the causes of many problems that arise in the process of learning foreign languages and suggests revising and using for gotten methodological principles in practice. It has been confirmed repeatedly that the strength of memorizing meaning ful material is muchhig her than memorizing the material meaning lessly, and undoubtly, than memorizing the material vacantly. High-quality mastery of a foreign language is impossible with out a meaning ful perception of language means and awareness of grammatical phenomena and relationships. Practices hows that learning a foreign language is longer and less effective with out relying on grammar. French linguist A. Secheha year gued that a true psychology of a foreign language is impossible with out the methodological development of a grammar system. With a systematic approach, grammar is studied not by it self (although hits cognitive function is obvious), but for the formation of the ability touse language tools in speech, during the natural communicative process. Thus, the study of grammar is a means, not the goal of learning, and is the short est path to mastering the ability of thinking. Grammar, in the words of J. Moliere, "which knows how to control even kings." With out the in ten dedguide lines, it is almost impossible to under stand the a bun dance of material. That is why the issue of developing, in accordance with this problem, a model of in-depth analysis of the educational process in order to select for further use and development of new approaches and specific techniques that can help in learning a foreign language. The system of such guide lines is grammar. In accordance with the seprinciples, the most common phenomen a of book-writing style of speech are included in the passive minimum. The main fact or determining the success of learning speech activity and the formation of grammatical skills are exercises, because in exercises that simulate activity, speech skills and abilities are formed, developed and improved. In the process of forming grammar skills, grammar should best ate din a fascinating, lively, interesting way, using visual aids and diagrams, as it must arouse motions. When a person takes practical steps to satisfy, improve their knowledge, which motivates him to be active, begins to play the role of motives. An important part of a single system is a rationally organized control, which provides systematic feedback, allows you to build an adaptive curriculum, timely adjust the actions of both teachers and students. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | комунікативні навички | en_US |
dc.subject | мова | en_US |
dc.subject | мовлення | en_US |
dc.subject | граматика | en_US |
dc.subject | методика | en_US |
dc.subject | граматична система | en_US |
dc.subject | лексична система | en_US |
dc.subject | мовна освіта | en_US |
dc.subject | communication skills | en_US |
dc.subject | language | en_US |
dc.subject | speech | en_US |
dc.subject | grammar | en_US |
dc.subject | technique | en_US |
dc.subject | grammar system | en_US |
dc.subject | lexical system | en_US |
dc.subject | стаття | en_US |
dc.title | Принципи використання граматики при вивченні іноземних мов (англійської) | en_US |
dc.title.alternative | Principles of using grammar in learning foreign languages (english) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи використання граматики при вивченні іноземних мов (англійської).pdf | 538,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.