Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11849
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Паритет»)
Інші назви: Slams of competitive competitiveness (at the application of TOV “Parity”)
Автори: Власенко, Я.Г.
Бібліографічний опис: Власенко Я. Г. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Паритет») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства та організація підприємницької діяльності» / Я. Г. Власенко; наук. кер. Р. В. Грінченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 70 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
продуктивність
ефективність
виробництва
маркетинг
competitiveness
productivity
efficiency
virobility
marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти рівня конкурентоспроможності підприємства, показники фінансової звітності та ділової активності. Проаналізовано та здійснена оцінка конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства.
The robot is looking at the theoretical aspects of competitiveness and competitiveness, indicators of financial performance and business activity. Analyzed is that assessment of the competitiveness of industry. Arranged hats іnvіdvіshchenny competitiveness іnіpіdprimstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11849
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.