Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11856
Title: Оцінка інтелектуального капіталу підприємства
Other Titles: Estimation of intellectual capital of the enterprise
Authors: Кузнецова, К.П.
Citation: Кузнецова К. П. Оцінка інтелектуального капіталу підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства та організація підприємницької діяльності» / К. П. Кузнецова; наук. кер. О. С. Літвінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 82 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інтелектуальний капітал
оцінювання вартості інтелектуального капіталу
інтерне-маркетинг
«SteERP»-система
інформаційна безпека
людський капітал
капітал вдносин
intellectual capital
assessment of intellectual capital
Internet marketing
"SteERP"-system
information security
human capital
capital relations
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти принципів та механізмів управління інтелектуальним капіталом інноваційно-орієнтованого підприємства, економічна сутність й складові ІК підприємства, а також методичні засади здійснення його вартісної оцінки. Проаналізовано теоретичні аспекти формування ІК підприємства, методичні засади оцінки ІК підприємства, оцінку та динаміку вартості ІК на прикладі ПАТ «Одеський кабельний завод «Одескабель» Запропоновано впровадити комплекс по SEO-просуванню сайту, інтернет-рекламі та створенню сукупності програмного забезпечення інформаційної безпеки підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of intellectual capital management principles and mechanisms in the innovation-oriented enterprise, economic essence, and components of the enterprise’s intellectual capital, as well as methodological principles of its assessment. The theoretical aspects of the enterprise’s intellectual capital formation, the methodical bases of the enterprise’s intellectual capital assessment, the estimation and dynamic of the intellectual capital costs on an example of the PJSC «Odessa cable factory «Odeskabel»» are analyzed. The complex of SEO-promotion for website, Internet advertising, and set of enterprise information security software were purposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11856
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.