Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11858
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Саратський завод продтоварів»)
Інші назви: Ways of increase of competitiveness of the enterprise (on the example of «Saratskiy food factory» LLC)
Автори: Куманова, П.В.
Бібліографічний опис: Куманова П. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Саратський завод продтоварів») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра : спец. 6.030504 «Економіка підприємства» / П. В. Куманова; наук. кер. О. С. Літвінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 80 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
конкурентні переваги
шляхи підвищення
економічна ефективність
competitiveness of the enterprise
competitive advantages
ways of increase
economic efficiency
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано теоретичні та практичні аспекти поняття «конкурентоспроможності підприємства», охарактеризовано фактори внутрішнього та зовнішнього середовища, що здійснюють вплив на конкурентоспроможність підприємства в умовах ринкового середовища, а також розглянуті основні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз основних показників ефективності діяльності підприємства ТОВ «Саратський завод продтоварів» впродовж 2017-2019 років, а також конкурентний аналіз за допомогою таблиць і діаграм. Запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок розвитку маркетингової політики, впровадження нового обладнання та впровадження CRM-системи для автоматизації управління операційними процесами.
The work deals with the theoretical and practical aspects of the concept of "enterprise competitiveness", describes the factors of internal and external environment that affect the competitiveness of the enterprise in a market environment, and the main methods of assessing the competitiveness of the enterprise Author analyzed the basic indicators of efficiency of activity of the enterprise of «Saratskiy food factory» LLC during 2017-2019, and the competitive analysis is carried out by means of tables and diagrams. Ways to increase the competitiveness of the enterprise are proposed through the development of marketing policy, introduction of new equipment and automation of operational process management by implementation of CRM-system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11858
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.