Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11858
Title: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Саратський завод продтоварів»)
Other Titles: Ways of increase of competitiveness of the enterprise (on the example of «Saratskiy food factory» LLC)
Authors: Куманова, П.В.
Citation: Куманова П. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Саратський завод продтоварів») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра : спец. 6.030504 «Економіка підприємства» / П. В. Куманова; наук. кер. О. С. Літвінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 80 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
конкурентні переваги
шляхи підвищення
економічна ефективність
competitiveness of the enterprise
competitive advantages
ways of increase
economic efficiency
Abstract: У роботі проаналізовано теоретичні та практичні аспекти поняття «конкурентоспроможності підприємства», охарактеризовано фактори внутрішнього та зовнішнього середовища, що здійснюють вплив на конкурентоспроможність підприємства в умовах ринкового середовища, а також розглянуті основні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз основних показників ефективності діяльності підприємства ТОВ «Саратський завод продтоварів» впродовж 2017-2019 років, а також конкурентний аналіз за допомогою таблиць і діаграм. Запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок розвитку маркетингової політики, впровадження нового обладнання та впровадження CRM-системи для автоматизації управління операційними процесами.
The work deals with the theoretical and practical aspects of the concept of "enterprise competitiveness", describes the factors of internal and external environment that affect the competitiveness of the enterprise in a market environment, and the main methods of assessing the competitiveness of the enterprise Author analyzed the basic indicators of efficiency of activity of the enterprise of «Saratskiy food factory» LLC during 2017-2019, and the competitive analysis is carried out by means of tables and diagrams. Ways to increase the competitiveness of the enterprise are proposed through the development of marketing policy, introduction of new equipment and automation of operational process management by implementation of CRM-system.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11858
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куманова П.В. Кваліфікаційна робота.pdf692,23 kBAdobe PDFView/Open
Куманова П.В. Реферат.pdf495,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.