Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11909
Назва: Формування стратегії розвитку виноробного підприємства
Інші назви: Formation of a strategy for the development of the winery
Автори: Бабій, О.М.
Тимченко, К.С.
Babii, O.
Tymchenko, K.
Бібліографічний опис: Бабій О. М. Формування стратегії розвитку виноробного підприємства / О. М. Бабій, К. С. Тимченко // Механізми та стратегії розвитку господарюючих суб’єктів в умовах інтеграційних процесів: матеріали науково-практичної INTERNET-конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю (м. Харків – Пшеворськ, 19 лютого 2019 р.) / Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”. – Przeworsk: WSSG, 2019. – С. 33-36.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: стратегія підприємства
стратегічне управління
виноробна промисловість
enterprise strategy
strategic management
wine industry
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Автором розглянуто процес формування стратегії виноробного підприємства, розкрито поняття стратегії розвитку, представлено класифікацію стратегій.
The author considers the process of forming the strategy of the winery, reveals the concept of development strategy, presents the classification of strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11909
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування стратегії розвитку виноробного підприємства.pdf147,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.