Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11909
Title: Формування стратегії розвитку виноробного підприємства
Other Titles: Formation of a strategy for the development of the winery
Authors: Бабій, О.М.
Тимченко, К.С.
Babii, O.
Tymchenko, K.
Citation: Бабій О. М. Формування стратегії розвитку виноробного підприємства / О. М. Бабій, К. С. Тимченко // Механізми та стратегії розвитку господарюючих суб’єктів в умовах інтеграційних процесів: матеріали науково-практичної INTERNET-конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю (м. Харків – Пшеворськ, 19 лютого 2019 р.) / Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”. – Przeworsk: WSSG, 2019. – С. 33-36.
Issue Date: 2019
Keywords: стратегія підприємства
стратегічне управління
виноробна промисловість
enterprise strategy
strategic management
wine industry
тези доповідей
Abstract: Автором розглянуто процес формування стратегії виноробного підприємства, розкрито поняття стратегії розвитку, представлено класифікацію стратегій.
The author considers the process of forming the strategy of the winery, reveals the concept of development strategy, presents the classification of strategies.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11909
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.