Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11910
Назва: Формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств
Інші назви: Formation of investment strategy of wineries
Автори: Бабій, О.М.
Тимченко, К.С.
Babii, O.
Tymchenko, K.
Бібліографічний опис: Бабій О. М. Формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств / О. М. Бабій, К. С. Тимченко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали восьмої міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 вересня 2019 р. – Одеса: Бондаренко М. О., 2019. – С. 71-72.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: стратегія підприємства
інвестиційна стратегія
виноробна промисловість
конкурентоспроможність
enterprise strategy
investment strategy
wine industry
competitiveness
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Автором розглянуто важливість виноробної галузі для розвитку економіки, проаналізовано проблеми виноробних підприємств, розкрито процес формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств, представлено основні етапи процесу формування інвестиційної стратегії.
The author considers the importance of the wine industry for the development of the economy, analyzes the problems of wineries, reveals the process of forming the investment strategy of wineries, presents the main stages of the process of forming an investment strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11910
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств.pdf217,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.