Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11910
Title: Формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств
Other Titles: Formation of investment strategy of wineries
Authors: Бабій, О.М.
Тимченко, К.С.
Babii, O.
Tymchenko, K.
Citation: Бабій О. М. Формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств / О. М. Бабій, К. С. Тимченко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали восьмої міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 вересня 2019 р. – Одеса: Бондаренко М. О., 2019. – С. 71-72.
Issue Date: 2019
Keywords: стратегія підприємства
інвестиційна стратегія
виноробна промисловість
конкурентоспроможність
enterprise strategy
investment strategy
wine industry
competitiveness
тези доповідей
Abstract: Автором розглянуто важливість виноробної галузі для розвитку економіки, проаналізовано проблеми виноробних підприємств, розкрито процес формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств, представлено основні етапи процесу формування інвестиційної стратегії.
The author considers the importance of the wine industry for the development of the economy, analyzes the problems of wineries, reveals the process of forming the investment strategy of wineries, presents the main stages of the process of forming an investment strategy.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11910
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.