Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11912
Назва: Вплив факторів зовнішнього середовища на міжнародну конкурентну позицію виноробних підприємств
Інші назви: Influence of factors external environment on international competitive position winemaking enterprises
Автори: Бабій, О.М.
Тимченко, К.С.
Babii, O.
Tymchenko, K.
Бібліографічний опис: Бабій О. М. Вплив факторів зовнішнього середовища на міжнародну конкурентну позицію виноробних підприємств / О. М. Бабій, К. С. Тимченко // Knowledge management, economics and law: Proceedings of the 1st International Scientific Conference, December 5–6, 2019. – Batumi, Georgia: Publishing House “Kalmosani”, 2019. – C. 29-32.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
міжнародна торгівля
зовнішнє середовище
виноробна промисловість
competitiveness
competitive advantages
international trade
external environment
wine industry
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Автором проведено аналіз впливу зовнішнього середовища на міжнародну конкурентну позицію виноробного підприємства, оцінено чинники зовнішнього середовища для виноробного підприємства, проведено STEP-аналіз та SWOT-аналіз зовнішніх факторів, що впливають на виноробне підприємство.
The author analyzes the impact of the external environment on the international competitive position of the winery, assesses the environmental factors for the winery, STEP-analysis and SWOT-analysis of external factors affecting the winery.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11912
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.