Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11915
Назва: Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
Інші назви: Management of international competitiveness of the enterprise
Автори: Єрмакова, О.А.
Козак, Ю.Г.
Iermakova, O.
Kozak, Y.
Бібліографічний опис: Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник / О. А. Єрмакова, Ю. Г. Козак. – Київ: «Центр учбової літератури», 2021. – 169 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЦУЛ
Ключові слова: міжнародна конкурентоспроможність
міжнародна конкурентоспроможність підприємств
стратегії міжнародної конкурентоспроможності
стратегії міжнародної конкурентоспроможності підприємств
international competitiveness
international competitiveness of enterprises
strategies of international competitiveness
strategies of international competitiveness of enterprises
навчальний посібник
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник націлює на вивчення ключових проблем міжнародноїконкурентоспроможності підприємств. Систематизовано теоретичні основи управління міжнародною конкурентоспроможністю. Розкрито типізацію стратегій міжнародної конкурентоспроможності підприємств, процес та методику розробки стратегій, а також інструменти та механізми підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано напрямки формування сприятливого конкурентного середовища. Інноваційний фактор забезпеченняміжнародної конкурентоспроможності підприємства є інтегруючою основою даного навчального посібника, зокрема розкрито роль інноваційного фактору з позицій різних теоретичних підходів, врахування його при оцінці та стратегуванні міжнародної конкурентоспроможності підприємства, застосування інструментів та механізмів його впровадження в діяльність підприємств та концептуальні засади державної політики формування сприятливого інноваційного бізнес-середовища як необхідної передумови конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Для фахівців у сфері міжнародної економіки та підприємництва, бізнесу, студентів, аспірантів і викладачів економічних вузів.
The textbook aims to study the key issues of international competitiveness of enterprises. Theoretical bases are systematized international competitiveness management. Typification is revealed strategies of international competitiveness of enterprises, process and methodology strategy development, as well as tools and mechanisms to increase internationalcompetitiveness of the enterprise. Directions of formation are offered favorable competitive environment. Innovative support factor international competitiveness of the enterprise is an integrating basis of this textbook, in particular, the role of the innovation factor with positions of different theoretical approaches, taking it into account when evaluating and strategizing international competitiveness of the enterprise, application of tools and mechanisms for its implementation in the activities of enterprises and conceptual principles state policy of forming a favorable innovative business environment as a necessary prerequisite for the competitiveness of domestic enterprises. For professionals in the field of international economics and entrepreneurship, business,students, graduate students and teachers of economic universities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11915
ISBN: 978-611-01-2085-2
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.