Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11919
Назва: Розробка плану маркетингу (на прикладі ТОВ «Ескаро Колор»)
Інші назви: Development of a marketing plan (on the example of "Eskaro Color")
Автори: Алишева, В.Д.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: план маркетингу
комплекс маркетингу
цілі
лакофарбові матеріали
виробництво
marketing plan
marketing complex
goals
paints and varnishes
production
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо маркетингового планування сучасних підприємств, надані визначення плану маркетингу, описана його структура. Розглянуто комплекс маркетингу, як важливої складової у маркетинговому плануванні для всебічного аналізу діяльності підприємства. Проаналізовано діяльніть ТОВ «Ескаро Колор» на ринку ЛФМ, визначена конкурентоспроможність. Запропоновано рекомендації щодо розробки плану маркетингу ТОВ «Ескаро Колор» та сам план на 2020 рік.
The work deals with the theoretical aspects of marketing planning of modern enterprises, provides definitions of the marketing plan, describes its structure. The marketing complex is considered as an important component in marketing planning for a comprehensive analysis of the enterprise. Author analysis the activities of "Eskaro Color" in the market of paints and varnishes and determined its competitiveness. The author offered recommendations for the development of the marketing plan "Eskaro Color" and the plan for 2020.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11919
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алишева В.Д. Кваліфікаційна робота.pdf682,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Алишева В.Д. Реферат.pdf139,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.