Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11919
Title: Розробка плану маркетингу (на прикладі ТОВ «Ескаро Колор»)
Other Titles: Development of a marketing plan (on the example of "Eskaro Color")
Authors: Алишева, В.Д.
Issue Date: 2020
Keywords: план маркетингу
комплекс маркетингу
цілі
лакофарбові матеріали
виробництво
marketing plan
marketing complex
goals
paints and varnishes
production
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо маркетингового планування сучасних підприємств, надані визначення плану маркетингу, описана його структура. Розглянуто комплекс маркетингу, як важливої складової у маркетинговому плануванні для всебічного аналізу діяльності підприємства. Проаналізовано діяльніть ТОВ «Ескаро Колор» на ринку ЛФМ, визначена конкурентоспроможність. Запропоновано рекомендації щодо розробки плану маркетингу ТОВ «Ескаро Колор» та сам план на 2020 рік.
The work deals with the theoretical aspects of marketing planning of modern enterprises, provides definitions of the marketing plan, describes its structure. The marketing complex is considered as an important component in marketing planning for a comprehensive analysis of the enterprise. Author analysis the activities of "Eskaro Color" in the market of paints and varnishes and determined its competitiveness. The author offered recommendations for the development of the marketing plan "Eskaro Color" and the plan for 2020.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11919
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алишева В.Д. Кваліфікаційна робота.pdf682,34 kBAdobe PDFView/Open
Алишева В.Д. Реферат.pdf139,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.