Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11921
Title: Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг (на прикладі ТОВ «БІЗНЕС ПРОСПЕРІТІ»)
Other Titles: Marketing activities of the enterprise in the market of services (on the example of LIMITED LIABILITY COMPANY «BUSINESS PROSPERITY»)
Authors: Гурома, М.І.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг послуг
комунікаційна політика
сегмент ринку
споживач
клієнт
marketing of services
communication policy
market segment
consumer
client
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядають теоретичні аспекти маркетингу послуг, зокрема його сутність, функції та основні характеристики, концепції та маркетингові стратегії розвитку підприємств у сфері послуг. Проаналізована маркетингова діяльність підприємства ТОВ «БІЗНЕС ПРОСПЕРІТІ» на ринку дитячих розважальних послуг. Запропоновано більш дієві методи щодо удосконалення комунікаційної політики та проведення рекламної компанії основної продукції підприємства.
The paper considers theoretical aspects of service marketing, in particular its essence, functions and main characteristics, concepts and marketing strategies of enterprise development in the field of services. The marketing activity of the company "BUSINESS PROSPERITY" in the market of children's entertainment services is analyzed. More effective methods for improving the communication policy and conducting an advertising campaign for the main products of the enterprise are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11921
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гурома М.І. Кваліфікаційна робота.pdf556,86 kBAdobe PDFView/Open
Гурома М.І. Реферат.pdf448,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.