Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11921
Назва: Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг (на прикладі ТОВ «БІЗНЕС ПРОСПЕРІТІ»)
Інші назви: Marketing activities of the enterprise in the market of services (on the example of LIMITED LIABILITY COMPANY «BUSINESS PROSPERITY»)
Автори: Гурома, М.І.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг послуг
комунікаційна політика
сегмент ринку
споживач
клієнт
marketing of services
communication policy
market segment
consumer
client
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядають теоретичні аспекти маркетингу послуг, зокрема його сутність, функції та основні характеристики, концепції та маркетингові стратегії розвитку підприємств у сфері послуг. Проаналізована маркетингова діяльність підприємства ТОВ «БІЗНЕС ПРОСПЕРІТІ» на ринку дитячих розважальних послуг. Запропоновано більш дієві методи щодо удосконалення комунікаційної політики та проведення рекламної компанії основної продукції підприємства.
The paper considers theoretical aspects of service marketing, in particular its essence, functions and main characteristics, concepts and marketing strategies of enterprise development in the field of services. The marketing activity of the company "BUSINESS PROSPERITY" in the market of children's entertainment services is analyzed. More effective methods for improving the communication policy and conducting an advertising campaign for the main products of the enterprise are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11921
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурома М.І. Кваліфікаційна робота.pdf556,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гурома М.І. Реферат.pdf448,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.