Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11922
Назва: Маркетингова діяльність на ринку ландшафтного дизайну (на прикладі ТОВ «Гроус-Велс»)
Інші назви: Marketing activities in the landscape designer market (on the example of "Growth Wealth")
Автори: Караульна, А.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетингові концепції
екологічний маркетинг
комплекс маркетингу
види екологічного маркетингу
маркетингове середовище
marketing concepts
ecological marketing
marketing complex
types of ecological marketing
marketing environment
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти особливостей основних концепцій та основних складових маркетингу, їх відображення на формуванні маркетингової політики підприємства, цілі і задачі екологічного маркетингу, види екологічного маркетингу, основні суб’єкти та об’єкти екологічного маркетингу. Проаналізовано основні показники економічної діяльності та маркетингову діяльність на ТОВ «Гроус-Велс». Запропоновано комплекс дієвих заходів для покращення маркетингової діяльності на підприємстві.
The work deals with the theoretical aspects features of the basic concepts and main components of marketing, their reflection on the formation of marketing policy of the enterprise, the goals and objectives of environmental marketing, types of environmental marketing, the main subjects and objects of environmental marketing. Author analysis of the main indicators of economic activity and marketing activity at the company «Growth Wealth».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11922
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.