Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11923
Назва: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності Акціонерного Банку «ПІВДЕННИЙ»
Інші назви: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the activities of the Joint Stock Bank "Pivdennyi"
Автори: Ковальчук, А.А.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
інформаційна система
ринок банківських послуг
маркетингове середовище
комплекс маркетингу
marketing
information system
banking services market
marketing environment
marketing complex
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджень в умовах впровадження цифрової економіки, особливості економічного впливу маркетингового середовища на функціонування підприємства, загальна концепція маркетингової інформаційної системи. Проаналізовано маркетингову діяльність Акціонерного Банку «Південний». Запропоновано покращити діяльність соціальних мереж, створення саб бренду банку «Південний» для преміальних клієнтів, впровадження кредиту «Кредит Спасіння», створити анкетування, проводити регулярний аудит якості обслуговування за допомогою методу Mystery Shopper.
The work deals with the theoretical aspects of marketing research in the implementation of the digital economy, features of the economic impact of the marketing environment on the functioning of the enterprise, the general concept of marketing information system. Author analysis the marketing activity of «Pivdennyi» Joint-Stock Bank is analyzed. Proposed measures to improve the marketing activities of the bank.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11923
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.