Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, А.А.-
dc.date.accessioned2020-12-04T13:13:11Z-
dc.date.available2020-12-04T13:13:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11923-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджень в умовах впровадження цифрової економіки, особливості економічного впливу маркетингового середовища на функціонування підприємства, загальна концепція маркетингової інформаційної системи. Проаналізовано маркетингову діяльність Акціонерного Банку «Південний». Запропоновано покращити діяльність соціальних мереж, створення саб бренду банку «Південний» для преміальних клієнтів, впровадження кредиту «Кредит Спасіння», створити анкетування, проводити регулярний аудит якості обслуговування за допомогою методу Mystery Shopper.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing research in the implementation of the digital economy, features of the economic impact of the marketing environment on the functioning of the enterprise, the general concept of marketing information system. Author analysis the marketing activity of «Pivdennyi» Joint-Stock Bank is analyzed. Proposed measures to improve the marketing activities of the bank.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінформаційна системаen_US
dc.subjectринок банківських послугen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectinformation systemen_US
dc.subjectbanking services marketen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleАналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності Акціонерного Банку «ПІВДЕННИЙ»en_US
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the activities of the Joint Stock Bank "Pivdennyi"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.