Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11924
Назва: Особливості маркетингової політики на ринку косметичних товарів (у сфері маркетингових досліджень)
Інші назви: Features of marketing policy on the cosmetic products market (in the field of marketing research)
Автори: Кривенко, Я.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетингова концепція
ринок косметики
маркетингова політика комунікацій
Інтернет-маркетинг
маркетингове дослідження
SPSS
marketing concept
cosmetics market
marketing communications policy
Internet marketing
marketing research
SPSS
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку маркетингу через призму еволюції маркетингових концепцій, стан та характерні риси світового косметичного ринку, особливості застосування на світовому ринку косметики сучасних напрямів маркетингу та маркетингова діяльність косметичних компаній, що функціонують на косметичному ринку України. Проаналізовано елементи комплексу маркетингу підприємства ТОВ «Lush Cosmetics», присутність компанії в Інтернет-середовищі, проведене маркетингове дослідження та здійснений аналіз результатів. Запропоновано заходи для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Lush Cosmetics»: просування акаунтів у соціальній мережі Instagram; розвиток акаунту у Facebook; ведення корпоративного блогу та розділу з новинами компанії; наймання SMM-спеціаліста; адаптація мобільного додатку для російсько- та україномовної аудиторії.
The paper considers the theoretical aspects of marketing development through the prism of evolution of marketing concepts, the state and characteristics of the global cosmetics market, the application of modern marketing techniques on the global cosmetics market and marketing of cosmetic companies operating on the Ukrainian cosmetic market. The elements of the marketing complex of Lush Cosmetics company, the company's presence in the Internet environment and the marketing research results are analyzed. Measures to increase the efficiency of marketing activities of the Lush Cosmetics company are proposed: promotion of accounts in the social network Instagram; Facebook account development; maintaining a corporate blog and a company news section; hiring an SMM specialist; adaptation of a mobile application for Russian and Ukrainian-speaking audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11924
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.