Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11925
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій ресторану м. Одеси
Інші назви: Improvement of marketing communications of the restaurant in Odessa
Автори: Кудінова, В.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетингові комунікації
ресторан
реклама
PR
стимулювання збуту
особисті продажі
прямий маркетинг
споживач
персонал
імідж
marketing communications
restaurant
advertising
PR
sales promotion
personal sales
direct marketing
consumer
staff
image
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості маркетингових комунікацій ресторанів. Проаналізовано маркетингові комунікації ТОВ «ВОЛОДАР РЕСТ»: надано економічну характеристику підприємства, проаналізовано конкурентне середовище підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «ВОЛОДАР РЕСТ», розраховано прогноз прибутку підприємства на 2020 рік, розраховано ефективність запропонованих рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики.
The work deals with the theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of restaurants are considered. The marketing communications of LLC «VOLODAR REST» are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the competitive environment of the enterprise is analyzed, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. Ways to improve the marketing communications of the company LLC «VOLODAR REST» are proposed, the forecast of profit of the enterprise for 2020 is calculated, efficiency of the offered recommendations on improvement of marketing communication policy is calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11925
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.