Удосконалення маркетингових комунікацій ресторану м. Одеси
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості маркетингових комунікацій ресторанів.
Проаналізовано маркетингові комунікації ТОВ «ВОЛОДАР РЕСТ»: надано економічну характеристику підприємства, проаналізовано конкурентне середовище підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації.
Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «ВОЛОДАР РЕСТ», розраховано прогноз прибутку підприємства на 2020 рік, розраховано ефективність запропонованих рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики.
The work deals with the theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of restaurants are considered. The marketing communications of LLC «VOLODAR REST» are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the competitive environment of the enterprise is analyzed, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. Ways to improve the marketing communications of the company LLC «VOLODAR REST» are proposed, the forecast of profit of the enterprise for 2020 is calculated, efficiency of the offered recommendations on improvement of marketing communication policy is calculated.
The work deals with the theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of restaurants are considered. The marketing communications of LLC «VOLODAR REST» are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the competitive environment of the enterprise is analyzed, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. Ways to improve the marketing communications of the company LLC «VOLODAR REST» are proposed, the forecast of profit of the enterprise for 2020 is calculated, efficiency of the offered recommendations on improvement of marketing communication policy is calculated.