Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудінова, В.С.-
dc.date.accessioned2020-12-04T13:31:35Z-
dc.date.available2020-12-04T13:31:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11925-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості маркетингових комунікацій ресторанів. Проаналізовано маркетингові комунікації ТОВ «ВОЛОДАР РЕСТ»: надано економічну характеристику підприємства, проаналізовано конкурентне середовище підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «ВОЛОДАР РЕСТ», розраховано прогноз прибутку підприємства на 2020 рік, розраховано ефективність запропонованих рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of restaurants are considered. The marketing communications of LLC «VOLODAR REST» are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the competitive environment of the enterprise is analyzed, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. Ways to improve the marketing communications of the company LLC «VOLODAR REST» are proposed, the forecast of profit of the enterprise for 2020 is calculated, efficiency of the offered recommendations on improvement of marketing communication policy is calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectособисті продажіen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectpersonal salesen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectstaffen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій ресторану м. Одесиen_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of the restaurant in Odessaen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.