Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМомотенко К.В.-
dc.date.accessioned2020-12-09T13:25:29Z-
dc.date.available2020-12-09T13:25:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11930-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджені на ринку В2В. Проаналізовано економічні показники діяльності та комплекс маркетингу підприємства ТОВ «ВЕЛТЕК» на ринку В2В, надано характеристику ринку побутової техніки на території України, розроблено SWOT-аналіз та PEST-аналіз та проведено маркетингове дослідження товарної політики ТОВ «ВЕЛТЕК». Запропоновано програми по удосконаленню товарної політики підприємства, комунікаційної політики та управління маркетингом, проведені розрахунки усіх витрат на реалізацію розроблених програм, їх ефективності та прогнозів збільшення об’ємів продажу та чистого прибутку.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects marketing researched in the B2B market. Author analysis the economic performance and marketing complex of Ltd. «VELTEK» in the B2B market, characterized the market of household appliances on the territory of Ukraine, developed a SWOT-analysis and a PEST-analysis and conducted a marketing research of the product policy of Ltd. «VELTEK». The author proposed programs to improve the product policy of the enterprise, communication policy and marketing management, calculated all the costs of implementing the developed programs, their effectiveness and forecasts of increased sales and net profit.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectВ2Вen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectB2Ben_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетингове дослідження товарної політики підприємства ТОВ «ВЕЛТЕК» на ринку В2Вen_US
dc.title.alternativeMarketing research of product policy of Ltd. «VELTEK» in the B2B marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.