Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11932
Назва: | Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства ТОВ «Штампмастер» в сучасних умовах |
Інші назви: | Ways to increase the effectiveness of advertising activities of the company «Stampmaster» in modern conditions |
Автори: | Норенко, М.В. |
Дата публікації: | 2020 |
Ключові слова: | реклама рекламна діяльність маркетова діяльність конкурентоспроможність SWOT-аналіз STEP-аналіз ефективність рекламної діяльності просування advertising advertising activity marketing activity competitiveness SWOT-analysis STEP-analysis efficiency of advertising activity promotion 075 маркетинг кафедра маркетингу |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглядаються сутність, функції та завдання рекламної діяльності підприємства, вплив реклами на конкурентоспроможність підприємства, методика визначення ефективності рекламної діяльності на підприємстві.
Надано організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства ТОВ «Штампмастер». Проаналізовано сучасний стан комплексу маркетингу та конкурентного середовища на підприємстві ТОВ «Штампмастер» та оцінено рекламну діяльність на даному підприємстві.
Запропоновано заходи стосовно підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ «Штампмастер»: організація відділу маркетингу; просування продукції та підприємства ТОВ «Штампмастер» в цілому в соціальних мережах; розміщення банерної реклами в мережі Інтернет; співпраця з інтернет-магазином «Rozetka» та продаж продукції підприємства на даному майданчику. The essence, functions and tasks of advertising activity of the enterprise, influence of advertising on competitiveness of the enterprise, a technique of definition of efficiency of advertising activity at the enterprise are considered in work. The organizational and economic characteristic of activity of the enterprise of LLC «Stampmaster» is given. The current state of the marketing and competitive environment at the company LLC «Stampmaster» is analyzed and the advertising activity at this company is evaluated. Measures to increase the efficiency of advertising activities at the company LLC «Stampmaster» are proposed: organization of the marketing department; promotion of products and enterprises of LLC «Stampmaster» in general in social networks; placement of banner advertising on the Internet; cooperation with the online store «Rozetka» and the sale of the company's products on this site. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11932 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Норенко М.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 400,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Норенко М.В. Реферат.pdf | 616,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.