Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11933
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства на ринку технічного обслуговування
Other Titles: Improving the company's marketing communications in the maintenance market
Authors: Плачинда, В.С.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетингові комунікації
автосервіс
реклама
виставки
стимулювання збуту
особисті продажі
прямий маркетинг
споживач
програма просування
інтегровані маркетингові комунікації
marketing communications
car service
advertising
exhibitions
sales promotion
personal sales
direct marketing
consumer
promotion program
integrated marketing communications
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові. Проаналізовано маркетингові комунікації автосервісу ФОП Бойко М.І.: надано економічну характеристику підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ФОП Бойко М.І.
The theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components are considered. The marketing communications of IE Boyko M.I. car service are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. The ways of improvement of marketing communications of the enterprise IE Boyko M.I. are offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11933
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плачинда В.С. Кваліфікаційна робота.pdf636,26 kBAdobe PDFView/Open
Плачинда В.С. Реферат.pdf156,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.