Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПобережна, В.О.-
dc.date.accessioned2020-12-10T08:17:16Z-
dc.date.available2020-12-10T08:17:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11936-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти промислових підприємств. Проаналізовано діяльність підприємства ПАТ «Одескабель», його маркетингову діяльність та його конкурентоспроможність. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, спрогнозований об’єм реалізації продукції на 2 роки.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects industrial enterprises. Author analysis the activity of the enterprise of "Odeskabel", its marketing activity and its competitiveness. Recommendations on improving the marketing activities of the enterprise are proposed, the volume of product sales for 2 years is predicted.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпромислові підприємстваen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectindustrial enterprisesen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетинг промислового підприємства (на прикладі підприємства ПАТ «Одескабель»)en_US
dc.title.alternativeMarketing of industrial enterprise (on the example of "Odeskabel")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.