Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11937
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу підприємства «Фіткьорвс» на ринку послуг
Інші назви: Improving the marketing complex of the enterprise "Fit Curves" in the services market
Автори: Сакали, Ю.Г.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: комплекс маркетингу
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
АВС-аналіз
SWOT-аналіз
маркетинг
marketing complex
marketing activity
competitiveness
ABC-analysis
SWOT-analysis
marketing
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються сутність, цілі і завдання комплексу маркетингу, функції маркетингу та їх реалізація на підприємстві, методика визначення ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано економічну характеристику підприємства «Фіткьорвс», комплекс маркетингу сучасного стану підприємства «Фіткьорвс», проведено і здійснено аналіз ефективності комплексу маркетингу. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності: створення комплексної системи просування в соціальних мережах, побудова системи роботи відділу маркетингу, поліпшення сайту фітнес-клубу, побудова ефективної системи email-маркетингу, введення крос-маркетингу, впровадження системи лояльності для постійних клієнтів. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення маркетингової діяльності.
The essence, purposes and tasks of a marketing complex, functions of marketing and their realization at the enterprise, a technique of definition of efficiency of marketing activity are considered in work. The economic characteristics of the «Fit Curves» enterprise, the marketing complex of the current state of the «Fit Curves» enterprise are analyzed, the analysis of the efficiency of the marketing complex is carried out and carried out. Measures to improve marketing activities are proposed: creating a comprehensive system of promotion on social networks, building a marketing department, improving the fitness club site, building an effective email marketing system, introducing cross-marketing, implementing a loyalty system for regular customers. The forecast estimation of efficiency of directions of improvement of marketing activity is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11937
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сакали Ю.Г. Кваліфікаційна робота.pdf209,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сакали Ю.Г. Реферат.pdf446,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.