Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11938
Title: Маркетингова збутова політика підприємтсва на прикладі ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР»
Other Titles: Marketing sales policy on the example of the company «MASTER»
Authors: Себова, К.В.
Issue Date: 2020
Keywords: збут
маркетингова збутова політика
конкурентоспроможність
SWOT аналіз
PEST-аналіз
ABC-аналіз
XYZ-аналіз
sales
marketing sales policy
competitiveness
SWOT analysis
PEST analysis
ABC analysis
XYZ analysis
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: В роботі розглядається сутність збутової політики та її місце в системі маркетингу фірми, основи формування збутової політики підприємства, методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової збутової політики підприємств. Проаналізовано маркетингову збутову політику ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР», проведено оцінку ефективності збутової політики ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР». Запропоновано заходи щодо удосконалення збутової політики підприємства: використання STP-моделі, створення інтернет-магазину, удосконалення планування збуту.
The essence of sales policy and its place in the marketing system of the firm, bases of formation of sales policy of the enterprise, methodical approaches to an estimation of efficiency of marketing sales policy of the enterprises are considered in the work. The marketing sales policy of the company "»MASTER» is analyzed, the efficiency of the sales policy of the company «MASTER» is evaluated. Measures to improve the sales policy of the enterprise are proposed: use of STP-model, creation of an online store, improvement of sales planning.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11938
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Себова К.В. Кваліфікаційна робота.pdf277,96 kBAdobe PDFView/Open
Себова К.В. Реферат.pdf191,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.