Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11938
Назва: Маркетингова збутова політика підприємтсва на прикладі ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР»
Інші назви: Marketing sales policy on the example of the company «MASTER»
Автори: Себова, К.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: збут
маркетингова збутова політика
конкурентоспроможність
SWOT аналіз
PEST-аналіз
ABC-аналіз
XYZ-аналіз
sales
marketing sales policy
competitiveness
SWOT analysis
PEST analysis
ABC analysis
XYZ analysis
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядається сутність збутової політики та її місце в системі маркетингу фірми, основи формування збутової політики підприємства, методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової збутової політики підприємств. Проаналізовано маркетингову збутову політику ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР», проведено оцінку ефективності збутової політики ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР». Запропоновано заходи щодо удосконалення збутової політики підприємства: використання STP-моделі, створення інтернет-магазину, удосконалення планування збуту.
The essence of sales policy and its place in the marketing system of the firm, bases of formation of sales policy of the enterprise, methodical approaches to an estimation of efficiency of marketing sales policy of the enterprises are considered in the work. The marketing sales policy of the company "»MASTER» is analyzed, the efficiency of the sales policy of the company «MASTER» is evaluated. Measures to improve the sales policy of the enterprise are proposed: use of STP-model, creation of an online store, improvement of sales planning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11938
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Себова К.В. Кваліфікаційна робота.pdf277,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Себова К.В. Реферат.pdf191,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.