Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСебова, К.В.-
dc.date.accessioned2020-12-10T08:28:40Z-
dc.date.available2020-12-10T08:28:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11938-
dc.description.abstractВ роботі розглядається сутність збутової політики та її місце в системі маркетингу фірми, основи формування збутової політики підприємства, методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової збутової політики підприємств. Проаналізовано маркетингову збутову політику ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР», проведено оцінку ефективності збутової політики ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР». Запропоновано заходи щодо удосконалення збутової політики підприємства: використання STP-моделі, створення інтернет-магазину, удосконалення планування збуту.en_US
dc.description.abstractThe essence of sales policy and its place in the marketing system of the firm, bases of formation of sales policy of the enterprise, methodical approaches to an estimation of efficiency of marketing sales policy of the enterprises are considered in the work. The marketing sales policy of the company "»MASTER» is analyzed, the efficiency of the sales policy of the company «MASTER» is evaluated. Measures to improve the sales policy of the enterprise are proposed: use of STP-model, creation of an online store, improvement of sales planning.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectмаркетингова збутова політикаen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectPEST-аналізen_US
dc.subjectABC-аналізen_US
dc.subjectXYZ-аналізen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectmarketing sales policyen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectPEST analysisen_US
dc.subjectABC analysisen_US
dc.subjectXYZ analysisen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетингова збутова політика підприємтсва на прикладі ТОВ ІПГ «МАЙСТЕР»en_US
dc.title.alternativeMarketing sales policy on the example of the company «MASTER»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Себова К.В. Кваліфікаційна робота.pdf277,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Себова К.В. Реферат.pdf191,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.