Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11939
Назва: Маркетинг підприємств на ринку банківських послуг на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»
Інші назви: Marketing of enterprises in the market of banking services on the example of JSC CB "PrivatBank"
Автори: Суворова, Е.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: банк
банківський маркетинг
маркетингова діяльність
банківська система
комерційний банк
еволюція маркетингу
особливості банківського маркетингу
bank
bank marketing
marketing activity
banking system
commercial bank
evolution of marketing
features of bank marketing
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та видів маркетингової діяльності підприємства в сфері банківських послуг, особливості маркетингової діяльності підприємств на ринку банківських послуг. Представлені методичні підходи до оцінки ефективності банківського маркетингу. Проаналізовано та досліджено сучасний стан ринку банківських послуг. Охарактеризовано маркетингову діяльність підприємства АТ КБ «ПриватБанк». Проаналізовано структуру та ефективність діяльності відділу маркетингу АТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано шляхи вдосконалення процесу формуваня банківського маркетингу підприємства, а також шляхи використання інноваційних інструментів Інтернет- маркетингу АТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано вдосконалення організації контролю результатів маркетингової діяльності підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of the nature and types of marketing activities of the enterprise in the field of banking services, features of marketing activities of enterprises in the market of banking services. Methodical approaches to assessing the effectiveness of banking marketing are presented. The current state of the banking services market is analyzed and studied. The marketing activity of JSC CB "PrivatBank" is characterized. The structure and efficiency of the marketing department of JSC CB "PrivatBank" are analyzed. Ways to improve the process of forming the bank marketing of the enterprise, as well as ways to use innovative Internet marketing tools of JSC CB "PrivatBank" are proposed. The improvement of the organization of control of results of marketing activity of the enterprise is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11939
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.