Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуворова, Е.О.-
dc.date.accessioned2020-12-10T08:33:30Z-
dc.date.available2020-12-10T08:33:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11939-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та видів маркетингової діяльності підприємства в сфері банківських послуг, особливості маркетингової діяльності підприємств на ринку банківських послуг. Представлені методичні підходи до оцінки ефективності банківського маркетингу. Проаналізовано та досліджено сучасний стан ринку банківських послуг. Охарактеризовано маркетингову діяльність підприємства АТ КБ «ПриватБанк». Проаналізовано структуру та ефективність діяльності відділу маркетингу АТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано шляхи вдосконалення процесу формуваня банківського маркетингу підприємства, а також шляхи використання інноваційних інструментів Інтернет- маркетингу АТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано вдосконалення організації контролю результатів маркетингової діяльності підприємства.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the nature and types of marketing activities of the enterprise in the field of banking services, features of marketing activities of enterprises in the market of banking services. Methodical approaches to assessing the effectiveness of banking marketing are presented. The current state of the banking services market is analyzed and studied. The marketing activity of JSC CB "PrivatBank" is characterized. The structure and efficiency of the marketing department of JSC CB "PrivatBank" are analyzed. Ways to improve the process of forming the bank marketing of the enterprise, as well as ways to use innovative Internet marketing tools of JSC CB "PrivatBank" are proposed. The improvement of the organization of control of results of marketing activity of the enterprise is offered.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectбанківська системаen_US
dc.subjectкомерційний банкen_US
dc.subjectеволюція маркетингуen_US
dc.subjectособливості банківського маркетингуen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectbank marketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectbanking systemen_US
dc.subjectcommercial banken_US
dc.subjectevolution of marketingen_US
dc.subjectfeatures of bank marketingen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетинг підприємств на ринку банківських послуг на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»en_US
dc.title.alternativeMarketing of enterprises in the market of banking services on the example of JSC CB "PrivatBank"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.